Wednesday, July 6, 2011

HP Case I Phone Simple for Man

depan

belakang

Simple for Boy n Man

nice looking

bahagian depan

ni bahagian blakang
 saya upload gmbar byk untuk anda tgok dgn lebih jelas
kali ni nk share i phone case plak.. nak jugak penuhkan blog ni hehehe.. i phone case ni biasa je... designnya sgt2 simple.. nak tau sebab apa? sebab design ni direquest oleh hubby saya.. dia nak jgk satu hp case utk fon dia.. sume design tu idea dia la.. n saya tambah sikit je gmbr apple fon kecik kat blakang.. kalu ikutkan hubby nak gmbr apple besar je satu kat depan.. n saya ade gak terpk nak letak butang2.. tp, fon case ni utk lelaki. so, tak sesuai la kalu nk wat bling2 atau colourful k... pk punye pk, memerahkan kreativiti akhirnya ini la yg terhasil.. saya ade gak terpk kan idea nak wat hp case dgn kombinasi wane lain yg lebih menarik..nak letak design bunga2 sikit..mesti cun.. nantila, for other project soonnnnn.......

No comments:

Post a Comment