Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan



Assalamualaikum semua!!(~.^)

Cepatnya masa berlalu sekarang ni dah berada dibulan puasa balik. Rasenya baru lagi rasa sate hari raya kat kampung tahun lepas. hehehe..tapi bagus jugak kalu cepat, sebab masih lagi bole menyambut bulan pose tahun 2012 ni. saya bersyukur sangat2 masih dipanjangkan usia dan diberi kesempatan untuk berpuasa tahun ni.
Bulan ramadhan tahun ni, sebenarnya saya nak sambut sederhana je. takde membazir makan. yelah bulan puasa ni kan banyak je dugaan. kalu dah smpai petang tu, perot pon dah godown. macam2 la yg teringin kan. tapi, bila buka puasa makan sikit je. jadi dari pengalaman bertahun2 yg lepas dan sedikit rasa matang(hehehe.yake?)..saya cuba bersederhana disamping dapatla diet dengan sihat. Raya tahun ni pon seronok kalu dapat kurus sikit kan. heheheh.. harapan saya untuk ramadhan tahun ni harapnya dapatla saya lalui dengan bulan yang lebih bermakna, berkat serta dapat meningkatkan lagi ibadah berbanding dengan tahun sebelumnya. 

semoga dikesempatan bulan yang mulia yang hanya meniti 30hari ni dapat memberi makna yang sangat besar. Rahmat didalam bulan ni dapat saya rasai. Insyaallah. 
Oklah, pada semua saya nak ucapkan Selamat Berpuasa ye. puasa baik-baik k..goobyeee...

No comments:

Post a Comment