Sunday, December 11, 2011

Kerja oh Kerja!!

ihsan google

ihsan google
Peningnya kpale ni memikirkan soal keje. it's one thing i need to do..
I NEED WORK!!! susah jgakkan nak cari keje???. knapela asyik tak dpt je??..ntahla.., nak katakan takde keje kosong memang berlambak la kat internet. 

adakah saya ni memilih??

(^0^)atau.., 

memang takde keje yg bersesuaian??.

"bagi setengah org mungkin berpendapat. keje aje ape pon asalkan dpt keje.."
..ermm.. memang betul. saya memang setuju 
apetahlagi  memikirkan pada zaman sekarang ni byk persaingan dlm mencari kerja. saya memang tak memilih keje tapi, mungkin kerja tu tak bersesuaian atau layak untuk saya. dah banyak tempat pergi interview pon  still tak dapat. 
(+,,+)tensen sgt!!!!...
tp, tu la silap saya jugak kot coz hanya cari keje bertumpu di tempat tinggal saya je. sbb senang nak g keje
(oppsss... is it i'm choosing??)..ohhh my god. ade sikit kot.. tp, hal tu penting jgk and i need to select it coz memandangkan ekonomi skrg ni agak menurun dan perlu berjimat cermat
tambang taxi pon dh brape kan??? i need to think about that...
tapi, saya masih berpertimbangkan kalu takde jugak keje..
kenalah saya cari keje jauh sikit.. nak wat cmne??? mungkin rezki saya ditempat yg jauh..
saya kena jugak jadi not choosing person.. 
"hmmm!!..bingung lak memikirkan soal tu... 
"..apepon.. insyaallah,.. setiap masalah ade penyelesaian kan.."
harapnya saya akan dapat panggilan keje untuk permulaan 2012 yg akan dtg 
dan
melenyapkan segala masalah saya..
"(^_<)"....aja..aja..fighting..fighting..chaiyokkk...CHAIYOKK...

2 comments:

  1. Salam kenal... rezeki itu dari Allah, selalulah bermohon kepadanya, insyaallah Dia lebih tahu apa yang terbaik untuk kita

    ReplyDelete
  2. slm perkenalan.. thanks utk peringatan itu.. semoga saya sentiasa mensyukuri dan mengingatiNYA. AMIINN..

    ReplyDelete