Sunday, July 3, 2011

Barang sudah dipacking

hai dah lame betol tak post something kat blog ni.. dah naik sawang dah pon.. ermmm...bizi sesangat 2 3 minggu ni.. berhempas pulas menyiapkan keychain untuk adik.. dia asyik duk naye je.. bila nak siap?.. memang rasa cam masa tu berlari dengan pantas.. langsung tak dpt nak kejar.. banyak mende yg dirancang langsung tak ikut dateline. yela, satu tangan je wat keje.. tangan inila wat craft, tangan ini jugakla memasak, jaga anak, apa bagai semuala.. but, ape ape pon, siap jugak sebundle keychain yang akan dipost esok. harap bebudak sekolah adik sukala dengan hasil kerja tangan saya yg tak seberapa..seronok rasanya bila kita minat sesuatu mende tu dan kita wat dengan bersungguh2.. tambah hepy, bila ape yg kita buat tu dapat feedback yg baik.. thanks to all yg support saya dlm ape yg saya buat terutama hubby yg banyak menolong dan give comment n cadangan dan juga jadi testimoni saya secara tak rasmi n byk lagila.. hehehehe...thanks to all..kat bawah ni saya selitkan sedikit gambar barang yg dah dipack.. mlm ni saya tak sempat nk upload gmbar satu persatu keychain tu sbb byk sesangat.. nnti, insyallah esok lusa adela gmbr tu sume kat blog yg penuh sawang ni.. hehee..thanks sape yg sudi singgah n kurangkan sikit sawang kat blog saya ni..

kat dlm ni sume ada 33 item

LOL.....~.v




ni sebelom masuk plastik packing..


No comments:

Post a Comment