Friday, May 27, 2011

Aisyah Dah Chat


Menjelang harini bermakna sudah 2 hari aisyah kuar dari wad dan luka operate tu dh semakin sembuh. syukur alhamdulillah.. semuanya okey dan berjalan lancar. bila diimbas balik, beberapa jam selepas pembedahan. aisyah dah boleh duduk dan merangkak(mcm takde pape)...sekarang ni lagila.. kat umah dh mula wat hobi dia.. mengemas rumah.. abis satu rumah dikemas nye.. rajin benar.. tapi, harini aisyah ade demam sikit tapi, still aktif lagi. cume bila dia banyak bergerak tetiba dia nangis mungkin dia masih rasa pedih pada luka pembedahan tu kot. nak diceritakan time nak masuk bilik pembedahan. kan kena siap2 pakai baju bedah sume kan.. nurse tu kasi baju org dewasa kasi aisyah pakai.. bila saya taye. dia ckp takde baju.. hmmm.. cmne nak pakai ni.. last2 pakai kan jugak.. bayangkan aisyah yg kecik pakai baju labuh tu.. dh tenggelam dia dlm baju. mase pagi pembedahan tu ramai jgkla ibu2 yg bersama anak2 yg akan dibedah pada masa yg sama dgn aisyah. tapi, aisyahla paling kecil skali.. tapi, baju sume same size je.. hehehe.. saya dibenarkan masuk bilik bedah teman aisyah sampai dia tidur.. sebak jugak bila nk tinggalkan dia.. sejak dari mula masuk bilik bedah.. kaki saya rasa mengeletar je. lemah rasa kaki nk melangkah. macam saya pulak yg nk dibedah. tapi, alhamdulillah semuanya dh selesai. takde rase risau lagi...


ni lepas dia dah sedar. tapi, masih lemah lg.


dh sedar terus dia godek2 tgnnye yg berbungkus.


haaa.. nape tgn saya??


ubat biusnye belum ilang. that why, dia baring je.. tapi, still nk main.

No comments:

Post a Comment